Termeni și condiții

Adresă ANPC : www.anpc.gov.ro
 
0800 080 999 linie telefonică cu apelare gratuită din ROMTELECOM
 
Cod CAEN pentru comerţ electronic: 4791
 
Număr Registrul General ANSPDCP: 0008658
 
 

Termeni și condiții www.cleansea.ro

 

1. Prevederi generale

 

Termenii și condițiile se aplică la achiziționarea online, de pe site-ul www.cleansea.ro, stabilesc condițiile și specifică drepturile și obligațiile vânzătorului (distribuitorului) și ale cumpărătorului (clientului, consumatorului). Vânzător și operator al operațiunilor online este INTERNAŢIONAL TIBECOM & CO TRUST S.R.L., cu sediul în Str. Zizinului, nr. 113A, Hala 1, Corp 3, Braşov, jud. Brașov, cod poștal: 500407, CUI: RO 31960241, Nr. Registrul Comerţului Braşov: J8/1002 /2013.

Relația dintre părți este guvernată de următoarele acte normative:

·OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor

·OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii

·Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor

·Legea 365/2002 privind comerțul electronic

 

2. Comanda

 

Cumpărătorul poate efectua comenzi prin adăugarea produsului/produselor în coșul de cumpărături urmând apoi pașii în care va introduce datele de contact și de livrare, va selecta modalitatea de plată și modalitatea de livrare prin Curierat Rapid Urgent Cargus. Simpla adăugarea unui produs sau a mai multor produse în coșul de cumpărături în lipsa finalizării comenzii nu atrage după sine înregistratrarea unei comenzi valide și implicit nici rezervarea automată a produsului său produselor. Comenzile cu valoare totală mai mică de 99.00 Lei cu TVA inclus nu se vor putea finaliza, fiind condiție minimă obligatorie.

După finalizare, detaliile comenzii se pot verifica atât în mesajul de confirmare primit pe adresa de email furnizată în comandă cât și în secțiunea „istoric comenzi” din contul de utilizator de pe site-ul www.cleansea.ro.

Prin finalizarea comenzii cumpărătorul agrează că toate datele furnizate, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate. Comanda ţine loc de Contract şi îşi produce efectele imediat după finalizarea comenzii.

 

3. Definiții

 

·Contractul de vânzare (Comanda) - orice contract în temeiul căruia vânzătorul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora.

·Vânzătorul (distribuitorul) - o persoană juridică, care în concordanță cu termenii și condițiile contractuale oferă produsul consumatorului. Este orice persoană juridică care acționează în cadrul activității sale comerciale în legătura cu contractele care intră sub incidenţa OUG nr. 34/2014.

·Consumator (cumpărătorul) - orice persoană fizică său persoană juridică, care în concordanță cu termenii și condițiile contractuale, acţionează în scopul achiziționării de produse sau servicii.

·Distribuitor (operatorul economic) - persoană juridică, autorizată, care, în cadrul activității sale profesionale, în concordanță cu termenii și condițiile contractuale, comercializează produse.

·Încheierea contractului de vânzare - comanda făcută de cumpărător este un act cu efecte juridice, sub condiția confirmării și acceptării comenzii de către vânzător. Din momentul acceptării comenzii de către vânzător și recepționării acceptării comenzii de către cumpărător între părți este încheiat un contract generator de drepturi și obligații în sarcina ambelor părti, aşa cum sunt definite ele în contract sau în termenii și condițiile prezente, care sunt parte integrantă din acest contract.

·Termeni și condiții - înțelegerea contractuală dintre vânzător și cumpărător, în conformitate cu termenii și condițiile arătate în această secțiune. Cumpărătorul acceptă termenii în care este încheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comandă care generează efecte juridice de la momentul încheierii contractului de vânzare prin confirmarea și acceptarea comenzii de către vânzător. Cumpărătorul se obligă să ia la cunoștință prezentele condiții, condiții pe care se consideră că le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii către vânzător.

·Dreptul de retragere - Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fară a preciza motivele, în termen de 14 de zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua:

l ·la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor

l ·la care intraţi dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care ați comnadat bunuri multiple printr-o singură comandă și acestea au fost livrate separate

l ·la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese, în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părți

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail la adresele indicate în secțiunea “Contact” a prezentului site-web, secțiune care face parte intergrantă din termenii și condițiile prezente. În același scop, puteți transmite la adresele indicate în secțiunea “Contact” a prezentului site următorul formular de retragere:

 

4. Formular de retragere din contract

 

Către:

 

INTERNAŢIONAL TIBECOM & CO TRUST S.R.L.

CUI: RO 31960241

Nr. REG. COM. Brașov: J8/1002 /2013

Capital social: 250 RON

 

Sediu Social: Aleea Dealul Spirii, nr.15, Brașov.

Punct de lucru: Str. Zizinului, Nr. 113A, Hala 1, Corp 3, Brașov.

Adresă corespondență: Str. Zizinului, Nr. 113A, Hala 1, Corp 3, Brașov.

Email contact: office@trusttibecom.ro (informații generale, sesizări, reclamații)

 

Programul de lucru relaţii clienţi:

Luni - Vineri: 08:30 - 17:00

Telefon: +40 268 310 818

Fax: +40 268 330 746

Formularul pentru retragere din contract îl găsiți aici.

 

Consumatorul are dreptul să se retragă din contract fără a da nici un motiv în termen de 14 zile lucrătoare, de la data primirii produselor, doar achiziționând produse de pe www.cleansea.ro. În cazul în care, contractul de vânzare acoperă mai multe tipuri de bunuri și furnizarea acestora este împărțită în mai multe părți, cele 14 zile vor decurge de la ultima parte livrată (ex. comandă împărțită); în cazul unei livrări repetate a bunurilor (se face un contract prin care mărfurile sunt trimise în mod repetat) perioada de 14 zile decurge de la prima livrare.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa suma, fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la dată în care intrăm în posesia produselor returnate, după ce se face verificarea calitativă și cantitativă a acestora. Vom efectua această rambursare prin transfer bancar (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere), în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. În cazul în care ați recepționat produsele comandate, expediați produsele fară întârzieri nejustificate la următoarea adresă INTERNAŢIONAL TIBECOM & CO TRUST S.R.L., Str. Zizinului, nr. 113A, Hala 1, Corp 3, Braşov, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor și sunteți responsabili doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcţionării produselor.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.

Retragerea din contract, fără a preciza motivul nu este posibilă în situația în care produsul a fost parțial folosit. Nu este posibilă retragerea din contract la produsele a căror caracter exclude acest lucru din motive igienice (de.ex. rujuri, creme, șampoane, periuțe de dinți, etc). În situația în care produsul va fi început, deteriorat sau vizibil folosit, vânzătorul are dreptul să ceară contravaloarea pagubei sau să refuze returul.

Returnarea produselor personalizate la cerere, nu este posibilă.

În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.

 

5. Procesarea comenzilor

 

După înregistrarea comenzii, veţi primi prin e-mail un răspuns automat de confirmare. Comenziile primite până în ora 12, sunt de regulă procesate în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare. Produsele sunt de regulă livrate în termen de 1-3 zile lucrătoare. Cu toate că 97% din produse sunt tot timpul în stoc, în mod excepțional, termenul de livrare se poate prelungi (datorită volumului ridicat de muncă).

 

6. Livrare

 

Livrarea se realizează prin firma de curierat rapid URGENT CARGUS: www.urgentcargus.ro

 

Calculul costului de livrare în procesul de comandă se face automat în funcţie de greutatea coletului/coletelor, zona de livrare şi modalitatea de plată aleasă. Costul este afişat în formularul de comandă şi conţine TVA 19%.

 

COSTURI LIVRARE :

Pentru unul sau mai multe colete cu livrare la acelas destinatar din zona de acoperire Urgent Cargus fără Km suplimentari:

 

- 11.50 Lei fără TVA / primul Kg / expediere (include taxa de ramburs în cont colector*)

* în cazul plăţii efectuate cu card bancar costul unei expediţii va fi: 8.50 Lei fără TVA / primul Kg.

- 0.80 Lei fără TVA fiecare Kg adiţional

 

Serviciul de livrare către localităţi situate în afara reţelei Urgent Cargus (Km Suplimentari):

 

15.00 Lei fără TVA / expediere – taxa fixă

 

Serviciul: "Deschiderea coletului la livrare":

 

2.50 Lei fără TVA / expediere

 

PREŢURILE DE MAI SUS NU CONŢIN TVA 19%

 

VĂ RUGĂM SOLICITAŢI AGENTULUI URGENT CARGUS CHITANŢA LA RECEPȚIA COLETULUI / COLETELOR DACĂ AŢI SOLITAT PLATA RAMBURS ÎN NUMERAR A COMENZII.

Livrarea coletelor este posibilă numai pe teritoriul României.

 

7. Modalități de plată

 

·În numerar, la livrare – cea mai des folosită metodă de plată. Plătiţi curierului, care vă emite o chitanță.

·Transfer bancar – după primirea comenzii veți primi numărul de cont pentru a putea efecuta plata în avans. După confirmarea plății de către Vânzător, produsele se vor expedia.

·Card de credit – Această metodă de plată este complet securizată. În momentul plății pentru asigurarea protecției tranzacțiilor, transmiterea datelor dumneavoastră confidențiale se face direct prin intermediul procesatorului de plăți. Dacă tranzacția este autorizată, plata este făcută imediat și produsele achiziționate vor fi livrate în termen de 1-3 zile lucrătoare. 

 

8. Garanție și reclamații

 

Garanția este valabilă de la data livrării produsului către cumpărător. Cumpărătorul are dreptul de a depune o reclamație în termen de 5 ani de la primire în cazul produselor cosmetice şi în termen de 2 ani de la primire în cazul altor bunuri. Vânzătorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrării sau care apar în interiorul termenului de garanție. O sesizare trebuie făcută prin e-mail sau la telefon, specificate în secțiunea „Contact” a prezentului site. Clientului îi va fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar. Sesizarea trebuie să conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii (sau orice alt act care să demonstreze achiziția). Orice sesizare va fi procesată fără întârziere și clientul va fi informat despre constatările făcute. Procedura de retur va fi trimisă pe email clientului, imediat ce a fost recepționată sesizarea.

 

Garanția se acordă în următoarele cazuri:

·Dacă este un defect care poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total. Dacă defectul nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, și înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON

·Dacă este un defect care împiedică folosirea normală a produsului, înlocuirea acestuia sau renunțarea la achiziție

·În cazul defectelor multiple sau repetate, înlocuirea produsului său renunțarea la achiziție. Reparația defectului există atunci când același defect, care împiedică folosirea normală, a fost înlăturat de cel puțin 2 ori în perioada de garanție și a reapărut. Defecte multiple înseamnă cel puțin 3 defecte care împiedică folosirea normală

·În cazul altor defecte ce nu pot fi înlăturate, și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la renunțarea la achiziție

Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul e obligat să facă o sesizare.

Formularul pentru returnarea unuia sau a mai multor produse îl găsiți aici

În funcție de natura cazului, este posibil să nu fie necesar un certificat de garanție, dovada achiziției produsului fiind suficientă și necesară.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesată fară nici o întârziere, cu excepția cazului în care părțile s-au înțeles altfel. Vânzătorul va comunica cumpărătorului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparațiilor necesare și durata acestora, sau, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

 

INTERNAŢIONAL TIBECOM & CO TRUST S.R.L.

CUI: RO 31960241

Nr. REG. COM. Brașov: J8/1002 /2013

Capital social: 250 RON

 

Sediu Social: Aleea Dealul Spirii, nr.15, Brașov.

Punct de lucru: Str. Zizinului, Nr. 113A, Hala 1, Corp 3, Brașov.

Adresă corespondență: Str. Zizinului, Nr. 113A, Hala 1, Corp 3, Brașov.

Email contact: office@trusttibecom.ro (informații generale, sesizări, reclamații)

 

Programul de lucru relaţii clienţi:

Luni - Vineri: 08:30 - 17:00

Telefon: +40 268 310 818

Fax: +40 268 330 746

 

9. Soluționarea alternativă a litigiilor – SOL

 

În vederea soluționării independente, imparțiale, transparente, eficace, rapide și echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online încheiate cu dumneavoastră, în calitate de consumator, prin intermediul site-ul www.cleansea.ro, vă informăm de existența și posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL (denumită în continuare „platforma SOL”).

Platforma SOL este un website interactiv, gratuit și disponibil online în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii și comercianții care doresc o soluționare pe cale extrajudiciară a litigiilor indicate în paragraful anterior. Aveți posibilitatea de a accesa platforma SOL la următoarea adresă de internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

Adresa noastră de e-mail este următoarea: online@trusttibecom.ro

 

10. Prețurile și validitatea ofertei

 

Toate prețurile includ TVA și sunt finale. Prețurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare. 

 

11. Discount-uri (Reduceri)

 

În magazinul online, acordăm diferite tipuri de discount-uri. În cazul în care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea se cumulează.

Orice cod de reducere poate fi utilizat o singură dată, cu excepția cazului în care este prevăzut în mod explicit altfel. În cazul folosirii multiple în mod abuziv, vânzătorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.

 

12. Protecția datelor cu carcter personal

 

Toate datele personale pe care ni le comunicați, nu vor fi comunicate către terțe persoane fără acordul dumneavoastră prealabil și vor fi prelucrate în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal. Beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, la departamentul suport clienți prin e-mail la adresa online@trusttibecom.ro, sau la telefon +40 268 310 818. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției. Puteți solicita oricând modificarea, actualizarea sau ștergerea din baza de date. Datele furnizate sunt prelucrate în scopul executării contractului și vor fi stocate pe serverul nostru securizat în baza de date a acestuia. Prin lansarea comenzii cumpărătorul este de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

Pentru a evalua activitățile noastre de marketing, succesul campaniilor publicitare, eficiența cheltuielilor de fonduri pentru astfel de activități și analiza poziției noastre de piață, vom folosi câteva date despre activitățile clienților noștri pe site-ul nostru.

 

13. Drepturile de autor

 

Toate informațiile prezentate pe www.cleansea.ro reprezintă proprietatea INTERNAŢIONAL TIBECOM & CO TRUST S.R.L.; folosirea acestor informații fără acordul INTERNAŢIONAL TIBECOM & CO TRUST S.R.L. se pedepsește conform legilor în vigoare. În cazul în care identificați materiale care intră sub incidența drepturilor de autor vă rugăm să ne contactați la online@trusttibecom.ro .

 

14. Produsele cosmetice

 

Vă rugăm să luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ, nu pot fi returnate din motive de sănătate. Vă mulțumim pentru înțelegere.

În conformitate cu legislația uniformizată a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictogramă (un desen ce reprezintă o cutie rotundă desfăcută și un număr). Numărul trecut pe această pictogramă reprezintă numărul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul în care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul în care a fost deschis. În cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

 

15.  Factura

 

Factura Fiscală aferentă comenzii dumneavoastră se regăsește în interiorul coletului. De asemenea, vă informăm că factura electronică este disponibilă pentru descărcare în contul de utilizator, în orice moment sau se poate expedia la cerere, prin e-mail la online@trusttibecom.ro.

 

16. Clauze finale

 

Consumatorului i se poate solicita să completeze anumite formulare și/sau să încheie anumite contracte la momentul plasării comenzii. Procedura poate diferi, în funcție de comandă. Contractele pot fi încheiate în limba română. Cumpărătorul poate modifica eventualele erori materiale, înainte de plasarea comenzii. Termenii și condițiile prezente permit cumpărătorului arhivarea și reproducerea acestora.

Imaginile de pe website au caracter informativ.

Acest document de acord între parți a fost redactat în conformitate cu legislația aplicabilă pe teritoriul României.

Ne dorim întotdeauna o soluționare amiabilă a oricăror dispute. În calitate de consumator, aveți această opțiune. Autoritatea competentă în România este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, http://www.anpc.ro/.

 

Doriți să ne întrebaţi ceva? Scrieţi-ne aici, vă rugăm.