Livrare și Retur Produse

Modalitatea de livrare și costul acesteia

Livrarea se realizează prin firma de curierat rapid URGENT CARGUS: www.urgentcargus.ro

Calculul costului de livrare în procesul de comandă se face automat în funcţie de greutatea coletului/coletelor, zona de livrare şi modalitatea de plată aleasă. Costul este afişat în formularul de comandă şi conţine TVA 19%.

COSTURI LIVRARE :

Pentru unul sau mai multe colete cu livrare la acelas destinatar din zona de acoperire Urgent Cargus fără Km suplimentari:

- 11.50 Lei fără TVA / primul Kg / expediere (include taxa de ramburs în cont colector*)

* în cazul plăţii efectuate cu card bancar costul unei expediţii va fi: 8.50 Lei fără TVA / primul Kg.

- 0.80 Lei fără TVA fiecare Kg adiţional

 

Serviciul de livrare către localităţi situate în afara reţelei Urgent Cargus (Km Suplimentari):

15.00 Lei fără TVA / expediere – taxa fixă

 

Serviciul: "Deschiderea coletului la livrare":

2.50 Lei fără TVA / expediere

 

PREŢURILE DE MAI SUS NU CONŢIN TVA 19%

VĂ RUGĂM SOLICITAŢI AGENTULUI URGENT CARGUS CHITANŢA LA RECEPȚIA COLETULUI / COLETELOR DACĂ AŢI SOLITAT PLATA RAMBURS ÎN NUMERAR A COMENZII!

Ne angajăm să expediem coletele corespunzător, în ambalaje care să menţină calitatea şi integritatea produselor pe durata transportului.

Termenul de livrare, din momentul confirmării comenzii, este de maxim 3 zile lucrătoare prin Curierat Rapid.

ATENȚIE! La primirea coletului expediat de Internaţional Tibecom & Co Trust S.R.L., clientul are obligaţia de a efectua recepţia cantitativă şi calitativă a mărfii comandate în faţa curierului care a livrat coletul. Orice constatare cu privire la neconformităţile cantitative/calitative ale comenzii trebuie invocată şi constatată pe loc, în faţa curierului. În situaţia în care clientul constată neregularităţi privind cantitatea/calitatea mărfii comandate şi livrate, acesta trebuie să restiuie integral, pe loc coletul către Internaţional Tibecom & Co Trust S.R.L. pe cheltuiala noastră, caz în care vor fi consemnate produsele lipsă şi/sau motivul restituirii coletului, pe AWB-ul comenzii dumneavoastră.

În situaţia în care recepţia cantitativă/calitativă nu este efectuată pe loc, conform celor menţionate în paragraful anterior, orice reclamaţie ulterioară nu va putea conduce la restituire din partea lui Internaţional Tibecom & Co Trust S.R.L. a preţului achitat sau la înlocuirea produselor, întrucât se consideră că recepţia cantitativă/calitativă a fost efectuată de către client fără obiecţiuni.

Recepţia cantitativă/calitativă a mărfii cu obiecţiuni se poate efectua numai pe loc, la momentul livrării coletului prin curier şi de faţă cu reprezentantul curierului care a livrat coletul.

 

Dreptul de retragere de la Contract (Comandă)

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fară a preciza motivele, în termen de 14 de zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua:

l ·la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor

l ·la care intraţi dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care ați comnadat bunuri multiple printr-o singură comandă și acestea au fost livrate separate

l ·la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese, în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părți

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail la adresele indicate în secțiunea “Contact” a prezentului site-web, secțiune care face parte intergrantă din termenii și condițiile prezente. În același scop, puteți transmite la adresele indicate în secțiunea “Contact” a prezentului site următorul formular de retragere:

 

Formular de retragere din contract

Către:

INTERNAŢIONAL TIBECOM & CO TRUST S.R.L.

CUI: RO 31960241

Nr. REG. COM. Brașov: J8/1002 /2013

Capital social: 250 RON

Sediu Social: Aleea Dealul Spirii, nr.15, Brașov.

Punct de lucru: Str. Zizinului, Nr. 113A, Hala 1, Corp 3, Brașov.

Adresă corespondență: Str. Zizinului, Nr. 113A, Hala 1, Corp 3, Brașov.

Email contact: office@trusttibecom.ro (informații generale, sesizări, reclamații)

 

Programul de lucru relaţii clienţi:

Luni - Vineri: 08:30 - 17:00

Telefon: +40 268 310 818

Fax: +40 268 330 746

Formularul pentru retragere din contract îl găsiți aici.

 

Consumatorul are dreptul să se retragă din contract fără a da nici un motiv în termen de 14 zile lucrătoare, de la data primirii produselor, doar achiziționând produse de pe www.cleansea.ro. În cazul în care, contractul de vânzare acoperă mai multe tipuri de bunuri și furnizarea acestora este împărțită în mai multe părți, cele 14 zile vor decurge de la ultima parte livrată (ex. comandă împărțită); în cazul unei livrări repetate a bunurilor (se face un contract prin care mărfurile sunt trimise în mod repetat) perioada de 14 zile decurge de la prima livrare.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa suma, fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la dată în care intrăm în posesia produselor returnate, după ce se face verificarea calitativă și cantitativă a acestora. Vom efectua această rambursare prin transfer bancar (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere), în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. În cazul în care ați recepționat produsele comandate, expediați produsele fară întârzieri nejustificate la următoarea adresă INTERNAŢIONAL TIBECOM & CO TRUST S.R.L., Str. Zizinului, nr. 113A, Hala 1, Corp 3, Braşov, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor și sunteți responsabili doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcţionării produselor.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.

Retragerea din contract, fără a preciza motivul nu este posibilă în situația în care produsul a fost parțial folosit. Nu este posibilă retragerea din contract la produsele a căror caracter exclude acest lucru din motive igienice (de.ex. rujuri, creme, șampoane, periuțe de dinți, etc). În situația în care produsul va fi început, deteriorat sau vizibil folosit, vânzătorul are dreptul să ceară contravaloarea pagubei sau să refuze returul.

Returnarea produselor personalizate la cerere, nu este posibilă.

În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.

Produsele pot fi returnate prin acelas curier care a făcut livrarea, dacă recepţia cantitativă/calitativă s-a constatat a nu fi conformă:

- produsele au fost deteriorate în timpul transportului

- aveţi îndoială în privinţa originalitatii produselor şi se poate dovedi acest lucru

Produsele returnate trebuie să conţină ambalajele originale şi să nu prezinte semne vizibile de folosinţă. Rambursarea fondurilor se face în 14 zile de la primirea returului, prin transfer bancar în contul clientului sau prin rambursare pe card pentru plată prin card. Se rambursează doar valoarea produselor, fără taxe de transport.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.