Livrare

Livrarea se realizează prin firma de curierat rapid URGENT CARGUS: www.urgentcargus.ro
 
Calculul costului de livrare în procesul de comandă se face automat în funcţie de greutatea coletului/coletelor, zona de livrare şi modalitatea de plată aleasă. Costul este afişat în formularul de comandă şi conţine TVA 19%.
 
COSTURI LIVRARE :
 
Pentru unul sau mai multe colete cu livrare la acelas destinatar din zona de acoperire Urgent Cargus fără Km suplimentari:
 
- 11.50 Lei fără TVA / primul Kg / expediere (include taxa de ramburs în cont colector*)
* în cazul plăţii efectuate cu card bancar costul unei expediţii va fi: 8.50 Lei fără TVA / primul Kg.
- 0.80 Lei fără TVA fiecare Kg adiţional
 
Serviciul de livrare către localităţi situate în afara reţelei Urgent Cargus (Km Suplimentari):
 
15.00 Lei fără TVA / expediere – taxa fixă
 
Serviciul: "Deschiderea coletului la livrare":
 
2.50 Lei fără TVA / expediere
 
PREŢURILE DE MAI SUS NU CONŢIN TVA 19%
 
VĂ RUGĂM SOLICITAŢI AGENTULUI URGENT CARGUS CHITANŢA LA RECEPȚIA COLETULUI / COLETELOR DACĂ AŢI SOLITAT PLATA RAMBURS ÎN NUMERAR A COMENZII.
 
 
CONDIŢII RETUR
 
Ne angajăm să expediem coletele corespunzător, în ambalaje care să menţină calitatea şi integritatea produselor pe durata transportului.
 
Termenul de livrare, din momentul confirmării comenzii, este de maxim 2 zile lucrătoare prin Curierat Rapid.
 
La primirea coletului expediat de Internaţional Tibecom & Co Trust S.R.L., clientul are obligaţia de a efectua recepţia cantitativă şi calitativă a mărfii comandate în faţa curierului care a livrat coletul. Orice constatare cu privire la neconformităţile cantitative/calitative ale comenzii trebuie invocată şi constatată pe loc, în faţa curierului. În situaţia în care clientul constată neregularităţi privind cantitatea/calitatea mărfii comandate şi livrate, acesta trebuie să restiuie integral, pe loc coletul către Internaţional Tibecom & Co Trust S.R.L. pe cheltuiala noastră, caz în care vor fi consemnate produsele lipsă şi/sau motivul restituirii coletului, pe AWB-ul comenzii dumneavoastră.
 
În situaţia în care recepţia cantitativă/calitativă nu este efectuată pe loc, conform celor menţionate în paragraful anterior, orice reclamaţie ulterioară nu va putea conduce la restituire din partea lui Internaţional Tibecom & Co Trust S.R.L. a preţului achitat sau la înlocuirea produselor, întrucât se consideră că recepţia cantitativă/calitativă a fost efectuată de către client fără obiecţiuni.
 
Recepţia cantitativă/calitativă a mărfii cu obiecţiuni se poate efectua numai pe loc, la momentul livrării coletului prin curier şi de faţă cu reprezentantul curierului care a livrat coletul.
 
Produsele pot fi returnate prin acelas curier care a făcut livrarea, dacă recepţia cantitativă/calitativă s-a constatat a nu fi conformă:
- produsele au fost deteriorate în timpul transportului
- aveţi îndoială în privinţa orinalitatii produselor şi se poate dovedi acest lucru
 
Produsele returnate trebuie să conţină ambalajele originale şi să nu prezinte semne vizibile de folosinţă. Rambursarea fondurilor se face în 30 de zile de la primirea returului, prin transfer bancar în contul clientului sau prin rambursare pe card pentru plată prin card. Se rambursează doar valoarea produselor, fără taxe de transport.
 
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.