Dragi cititori,
În cel mai recent articol, am vorbit despre produsele pentru igienizarea băii și bucătăriei marca Pulirapid, unul dintre brand-urile companiei italienești Madel. Astăzi a venit rândul să povestim despre brand-ul Winni’s, o altă marcă de soluții de curățenie pentru casă ce se regăsește în portofoliul companiei Madel.
Brand-ul Winni’s se numără printre mărcile de pe piața italiană care fabrică produse de îngrijire pentru locuință cu un impact scăzut asupra mediului. Acestea au în compoziție 100% substanțe de origine vegetală, biodegradabile.
Te invităm să descoperi în continuare în ce constă activitatea mărcii Winni’s.
Pilonii majori ai brand-ului Winni’s
Acțiunile interne și externe ale brand-ului Winni’s sunt ghidate de trei principii sustenabile din punct de vedere economic, al mediului înconjurător și al responsabilității sociale. În acest mod, reprezentanții mărcii Winni’s își propun să creeze și să ofere produse accesibile tuturor, în condiții de siguranță, eficiente, și care să nu dăuneze mediului sau vietăților din natură.
Brand-ul Winni’s și semnificația responsabilității economice
Activitățile mărcii Winni’s sunt orientate spre crearea celor mai eficiente soluții de îngrijire a locuinței. În același timp, munca reprezentanților companiei se concentrează și spre oferirea unor produse de curățenie la cel mai bun raport calitate – preț astfel încât să fie accesibile publicului larg.
În acest sens, specialiștii în domeniu efectuează constant teste de performanță în laboratoare și analizează care sunt cele mi bune formule pentru dezvoltarea produselor Winni’s.
Principiul responsabilității sociale în viziunea brand-ului Winni’s
Reprezentanții brand-ului își doresc să protejeze mediul înconjurător și de aceea s-au angajat să folosească numai materii prime naturale în locul substanțelor chimice și să reducă emisiile proceselor de fabricație. Prin urmare, toate soluțiile de îngrijire pentru casă sunt ecologice, de la compoziție și până la ambalaj.
În ceea ce privește ambalajul produselor, acestea sunt fabricate din materiale plastice reciclabile, tocmai pentru a reduce impactul post consum asupra mediului înconjurător. De asemenea, brand-ul Winni’s a fost prima marcă din Italia care a lansat conceput de reumplere ecologică. Astfel, consumatorii au posibilitatea de a reumple sticlele produselor de mai multe ori, fapt ce contribuie la economisirea a mai mult de 80% din ambalajele de plastic.
Totodată, formula produselor Winni’s constă în ingrediente active de origine vegetală precum cocos, zahăr, cicoare sau grâu, resurse ce sunt regenerabile și biodegradabile, astfel încât natura să nu fie afectată. Parfumurile din compoziție sunt și ele atent selecționate pentru a avea un impact cât mai redus asupra mediului și asupra pielii consumatorilor.
Brand-ul Winni’s și de modul de aplicare al principiului responsabilității sociale
Unul dintre obiectivele reprezentanților Winni’s este să asigure o comunicare eficientă cu publicul țintă și să fie transparenți în toate acțiunile pe care le desfășoară.
De asemenea, își doresc ca toți consumatorii să aibă o experiență plăcută atunci când folosesc produsele Winni’s, fără a avea însă consecințe negative asupra organismului uman și mediului înconjurător. Astfel, ei își încurajează în permanență consumatorii să opteze pentru soluții de curățenie care sunt prietenoase cu mediul înconjurător.
Iată-ne ajunși și la finalul poveștii acestui articol. Sperăm că am reușit să vă aducem mai aproape de activitățile și filozofia brand-ului Winni’s. Până la următoarea povestire, este timpul să vezi ce produse de îngrijire a locuinței marca Winni’s îți punem la dispoziție pe magazinul online CleanSea.ro și să le alegi pe cele de care ai nevoie.
Spor la cumpărături!