• 1

Aquafresh

Aquafresh a fost prima pastă dentară dungată care a fost lansată pe piața de igienă orală lansată în 1973. Inițial avea dungi albastre și albe, care se sincronizează cu două avantaje cheie ale produsului: respirația proaspătă și combaterea cariilor dentare.
Aquafresh a fost, de asemenea, primul brand care oferă "prospețimea" ca un avantaj major pentru consumatori. Având o respirație proaspătă și o pastă de dinți bine degustată, au fost importante pentru tineri și familii la acea vreme și rămân astfel astăzi.
Nevoile și dorințele consumatorilor sunt în continuă schimbare și evoluție. Din acest motiv, companiile trebuie să își dezvolte brandurile pentru a se asigura că rămân relevante și atrăgătoare pentru piața țintă. Conștientizarea și interesul pentru igiena orală s-au dezvoltat considerabil și, ca urmare, au apărut noi nevoi. Oamenii au vrut să împiedice căderea dinţilor, să respire proaspăt și să se simtă încrezători în ceea ce privește dantură. La începutul anilor '80, a venit timpul să se facă unele modificări produsului original Aquafresh ca răspuns la aceste tendințe emergente. O strategie de dezvoltare a produselor a fost pusă în mișcare pentru a dezvolta produsele viitorului. Acest lucru a fost esențial pentru a aduce Aquafresh la o poziție de lider pe piață. Consumatorii au devenit din ce în ce mai informați despre igiena orală și combaterea plăcilor dentare a devenit o problemă semnificativă.
Aquafresh a continuat să-și extindă linia de produse pentru a încorpora diverse tendințe și evoluții ale pieței de-a lungul anilor, incluzând noi arome, ambalaje ale tuburilor și o a treia bandă roșie.
 
1 din 1
    • 1